۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

فیلم زیر محل پیدا شدن داریوش شکوف و مصاحبه با سه دانش اموز المانی که وی را یافته اند نشان میدهد.

فیلم به زبان المانی است.

خلاصه ای از ترجمه فیلم:
در ویدیو نشان داده میشود که سه دانش اموز توضیح میدهند داریوش شکوف را در حال نزار در کنار رود راین در کلن یافته اند. انها همچنین توصیف مینمایند که چگونه داریوش از پله های ساحل راین به زحمت بالا امده و نقش زمین شده است. وی در همین حال از مردم کمک میخواسته و نام خود را تکرار میکرده است. دانش اموزان رهگذر به او کمک میکنند و داریوش از انها تقاضا میکند که پلیس را خبر کنند، زیرا که او ربوده شده است. داریوش شکوف فعلا تحت نظر پلیس در بیمارستان به سر میبرد و پلیس در حال تحقیق درباره جریان ناپدیدشدن وی است. بنا به گفته پلیس ظاهرا ربایندگان به داریوش مواد مخدر تزریق کرده اند.
بنا به نظر گزارشگر پلیس هنوز مطمئن نیست که ایا داریوش شکوف ربوده شده بوده ویا به دلیل دیگری ناپدید شده است. از این جهت و به منظورتکمیل تحقیقات پلیس از دیدار افراد با داریوش شکوف در بیمارستان جلوگیری میکند.
اطلاعات دیگر دراینباره:
لازم به توضیح است که داریوش شکوف چند هفته پیش در سرراه خود از شهر برلن به پاریس در کلن المان توقفی داشته و پس از ورود به ایستگاه قطار کلن ناپدید شده بود. دوستان وی درپاریس و برلن وحتی همسر وی در نیویورک هیچ خبری از وی نداشتند و اخیرا در شهر برلین کمیته ای جهت پیگیری کوششها برای یافتن وی از طرف دوستانش تشکیل شده بود.


۱۳۸۹ خرداد ۱۶, یکشنبه


فیس بوک:
سید حسن خمینی هرگونه درگیری و برخورد در مراسم ارتحال حضرت امام اکیدا تکذیب می گردد
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=100000167230741&v=wall&story_fbid=109933619052258

۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه


خ.ر. در چاه جمکران