۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

چند روش ساده برای دفاع از خود در برابر مهاجمین گارد ضد شورش !


برای به حرکت در اوردن لشگر ناراضیان چه باید کرد؟

 
اون هایی که باید تکون بخورند، هنوز منفعلند.

یک عده جوون بیباک داریم که چند تاشون رو که من میشناسم در هفته پیش گرفتند و دیروز ازاد کردند. اینها فعالند و میدانند چه میخواهند. اما خیل دیگری هم از جوانان داریم که سرشان به مسائل سطحی گرم است.

یک نسل بالای چهل و پنج سال نوجوانان دوره انقلاب اسلامی هم هستند که رفتار بیشترشان باعث تاسف است. ان گند بزرگ را انزمان به کشور زده اند و حالا هم با اینکه بیشترشان مخالفند ولی معمولا منقعل و عافیت طلبند.

اقشارپایین هم دو دسته اند. یک بخشی که کارگر و زحمتکش هستند. ادمهایی از نیپ اسانلو که ازارشان میدهند و به زور ساکتشان میکنند و یک بخش دیگر لمپی مآب که باوجود اینکه حتی بسیاری از خود انها هم دلخوشی ندارند، بهشان ساندیش و پفک میدهند و می اورندشان در تظاهرات دولتی.

اگر فکری نکنیم همینطور درچا میزنیم. باید یک اتفاقی بیفتد تا مردم به حرکت در بیایند.
در سال شروع انقلاب اسلامی یعنی 56 هم یک چنین اوضاعی بوده. شنیدم که عوامل خمینی در انزمان برای به حرکت دراوردن مردم مثلا از جمله سینمای رکس ابادان را اتش زدند و به گردن رژیم انداختند، تا مردم به راه بیفتند. ما که نمیتوانیم چنین کارهایی بکنیم، باید فکری اساسی برای به راه انداختن مردم کرد. باید یک اتفاق عمده ای درصحنه سیاسی اجتماعی بیفتد تا احساسات مردم بشدت بر ضد رژیم تهییج شود. مثل یک فتیله بشکه باروت نارضایی ها را ناگهان منفجر کند !!!!!!!!!!!!!!

ان اتفاق چه میتواند باشد؟

۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

شنیدستی مبارک گفت با سلیمان: نگاه به دست خ.ره کن، مثل خ.ر.ه غربیله کن !

سید علی مبارک و حسنی موسوی خامنه ای
زدند و کشتند و ملت را تارومار کردند !!!!!!!!!!!





رادیو فردا:
در پی حمله هواداران رئیس جمهوری مصر به معترضان در قاهره، دهها تن زخمی شده اند
۱۳۸۹/۱۱/۱۳

در پی حمله هزاران تن از هواداران حسنی مبارک، رئیس جمهوری مصر، به معترضان در مرکز شهر قاهره، دهها تن از این افراد زخمی شده اند.

درگیری ها امروز (چهارشنبه) زمانی آغاز شد که هواداران مبارک به میدان تحریر، در مرکز قاهره، یورش بردند.
هزاران تن از مخالفان حکومت مصر پیشتر در این میدان گرد آمده و در حال تظاهرات بودند.
درگیری ها هم اکنون جریان دارد و هواداران و مخالفان علاوه بر درگیری فیزیکی به سوی یکدیگر سنگ پرتاب می کنند.

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

یکی نیست که به دولتهای اروپایی و آمریکا بگه که عجالتا لطفا دهنتون رو ببندید؟

از همه مسائل مسخره تر رفتار دولت های اروپایی و امریکا در جریان مصر است.
سی سال با طرف مراوده و مغازله داشته اندو حالا یکهو یادشان افتاده که بابا باصطلاح اتوکرات از اب در اومده. یکی نیست به این دولتهای اروپا و امریکا بگه حالا ممکنه که خفه شین و اجازه بدین مردم مصر و حکومتشون به یک توافقی برسند که هم دموکراسی برقرار بشه و هم ملاهای اخوان المسلمین قدرت رو قبضه نکنند!


نگاهی بیاندازید به این خبر:




درحالي كه مردم مصر پيش تر خواسته بودند جان كري خواستار كناره‌گيري مبارك از قدرت شد
خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۱۲/۱۱/۸۹‬

سياسي. خارجي. مصر. مبارك
تهران-شبكه تلويزيوني الجزيره قطرسه شنبه شب اعلام كردكه جان كري نامزد پيشين انتخابات رياست جمهوري آمريكا خواستار كناره‌گيري حسني مبارك شد.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، جان كري سناتور دمكرات مجلس آمريكا و نامزد پيشين انتخابات رياست جمهوري اين كشور از حسني مبارك رييس جمهوري مصر خواست به مطالبه مردم پاسخ داده و از قدرت كناره‌گيري كند.